Cadourile Cerului…


Cadourile Cerului…
Ioan 1:12,16
Într-o lună a cadourilor. Când cei mai mulţi îşi oferă cadouri unii altora, oare ne-am întrebat care sunt darurile cerului pentru pământ?
1.Domnul Isus Hristos (Fiul-v.12)
„… dar tuturor celor ce L-au primit…”, pentru a primi ceva trebuie ca acel ceva să ţi se ofere mai întâi
„căci un Copil ni s-a născut, un Fiu ni s-a dat…”-Isaia 9:6b
„În nimeni altul nu este mîntuire: căci nu este supt cer nici un alt Nume dat oamenilor, în care trebuie să fim mîntuiţi.” , dacă e dat sub cer, de unde e dat? E dat de Cineva de dincolo de Cer, e darul lui Dumnezeu Tatăl.

Domnul Isus Hristos este darul Tatălui pentru omenire.- „Fiindcă atît de mult a iubit Dumnezeu lumea, că a dat pe singurul Lui Fiu, pentruca oricine crede în El, să nu piară, ci să aibă viaţa vecinică.”

Dumnezeu ni L-a dat pe singurul Lui Fiu, noi ce facem cu EL? E cadoul Cerului pentru noi, îl vom primi oare? S-au nici măcar nu Îl „vom desface”, nu vom accepta să avem o relaţie personală cu EL? Dacă nu Îl vom accepta noi , sunt mulţi care aşteaptă la rând să primească acest cadou. Oferta e pentru tine acum, dacă o accepţi va fii bine, pentru tine şi pentru viitorul tău dacă nu cu siguraţă vei regreta odată, dar va fii prea târziu. Acceptă cadoul cât încă ţi se mai oferă.

2. Dreptul de fiu (v.12b)

„…celor ce cred în Numele Lui , le-a dat dreptul să se facă copii ai lui Dumnezeu

Cu toţii eram robi păcatului, mergeam din hău în hău, din adânc în adânc, dar a fost Cineva care a zis, deşi sunteţi robi, eu vreau să vă fac fii.Am venit special din Cer, ca să vă aduc desrobirea. Eu care eram Fiul Tatălui, m-am făcut Rob, pentru ca voi din robi să deveniţi fii. Eu m-am lăsat să fiu pus la stâplul infamiei, să fiu huiduit, scuipat, lovit şi chiar blestemat de toţi, ca voi să deveniţi binecuvântaţii Tatălui. Veţi accepta acest cadou, care nu este altceva decât Viaţa veşnică?

În Ioan 17, verbul „a da” apare nu mai puţin de 16 ori, acolo în versetul doi(unde verbul apare de 3 ori) , Cuvântul ne spune ceva uimitor, şi anume: că noi Suntem cadoul Tatălui pentru Fiul Isus(„…pe cari I i-ai dat Tu”), dar în acelaşi timp Fiul este Cadoul Tatălui pentru noi(„Le-am dat Cuvîntul Tău…”)

3. Harul Lui Dumnezeu (v.16)

Ce este harul? Harul este darul nemeritat (Rom. 5:16)

„Căci harul lui Dumnezeu, care aduce mîntuire pentru toţi oamenii, a fost arătat, şi ne învaţă s’o rupem cu păgînătatea şi cu poftele lumeşti, şi să trăim în veacul de acum cu cumpătare, dreptate şi evlavie…”

Acum când mai sunt cateva zile (la data curentă 24.12.2007, ora 15:14 mai sunt 7 zile şi 8h:46min, sau 176h:46min) şi vom trece în noul an, e vremea bilanţului, a concluziilor. Oare toate vorbele pe care le-am spus au plăcut lui Dumnezeu? Oare toate gândurile noastre au fost după Voia lui Dumnezeu? Oare toate lucrurile pe care le-am privit au onorat Cerul? De câte ori în acest an am făcut ca din ochii Domnului Isus să curgă lacrimi, pentru că L-am respins prin atitudinile nostre, chiar dacă la nivel de vorbe Îl chemam să fie cu noi? S-ar putea să fie ultima sărbătoare pentru unii dintre noi, şi în acelaşi timp ultima dată când ni se mai oferă cadouri „cereşti”.Oare vom accepta aceste Cadouri?

Fie ca acestă sărbătoare să nu fie marcată doar de cadourile pământului care sunt efereme, (trecând odată cu întrebuiţarea lor), ci în primul rând de Cadourile Cerului, pe care să le accepte toţi muritorii Terrei. Atunci şi numai atunci vom înţelege adevăratul sens al acestor sărbători.

Dumnezeu să ne ajute!

About dr. Caleb Nechifor

Sunt robul Regelui meu: Domnul Isus Hristos. Email: cotnike[at]yahoo.com sau calebnechifor[at]yahoo.com Tel. fix: 0264-433.338 Mobil: 0747-322.955
Acest articol a fost publicat în Naşterea Domnului Isus, Predici. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

