Mesajele biblice ale fratelui Florin Ianovici de la Conferinţa: „Nu este bine ca omul să fie singur…”


 

 

Florin Ianovici-3.Când sunt pregatit să mă căsătoresc?

Florin Ianovici- 4. Tu nu ştii pe cine iubeşti?…

Florin Ianovici- 5. Pe cine sa aleg? Ce sa am in vedere?

Florin Ianovici-6. Până unde se poate merge în prietenie?(1-pentru fete)

 

Florin Ianovici- Răspunsuri la întrebările tinerilor(1)

Florin Ianovici- Răspunsuri la întrebările tinerilor(2)

About dr. Caleb Nechifor

Sunt robul Regelui meu: Domnul Isus Hristos. Email: cotnike[at]yahoo.com sau calebnechifor[at]yahoo.com Tel. fix: 0264-433.338 Mobil: 0747-322.955
Acest articol a fost publicat în Conferinţe, Predici și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Mesajele biblice ale fratelui Florin Ianovici de la Conferinţa: „Nu este bine ca omul să fie singur…”

  1. oana spune:

    multumesc mult pt „raspunsuri la intrebarile tinerilor”…m`a ajutat ft mult…problemele mele nu coincideau neaparat cu cele de pe bilet dar ce spune fratele florin se aplica perfect la framantarile mele…Domnul mi`a adus aminte ce am de facut ca sa imi redea viata si aceea pasiune pt el…chiar multumesc…fiti binecuvantati!

  2. Adina spune:

    mi-a placut ft mult aceasta predica mai ales raspunsuriile…Domnu sa va binecuvanteze pt cea ce faceti k noi sa putem avea ocazia sa ascultam aceste predici…o intrebare…cum as putea sa downloadez predica asta??,,,ma poate ajuta cineva?….GB!!

  3. Anonim spune:

    Pace Frate Forin ,asa mult imi place sa va ascult si apoi sa pun in practica predicile dumnavostra de multe ori cind am probleme imi pun o predica si apoi D-l imi las lineste pace si mult altele lucruri importante D-l sa va binecuvinteze pe dumneavostra si fam dumneavostra.Beniamin din irlanda. Gbu…

  4. Valentinna spune:

    Pace!am ascultat unele din predicile d-voastră,sunt foarte frumoase,aveţi un dar minunat.Domnul să vă binecuvinteze pe d-voastră şi intreaga familie

  5. Valentinna spune:

    …aş avea o întrebare,la conferinţă la Mlenăuţi aţi fost cu un grup de tineri,mi-a plăcut enorm cum au cântat,aş vrea să ştiu unde îi pot asculta?au ceva înregistrări?

  6. MAGDA spune:

    minunat….fratele Florin a primit darul acesta de la DOMNUL sa predice,domnul sa-l binecuvinteze

  7. MAGDA spune:

    DOMNUL SA IL BINECUVINTEZE

  8. Ovi spune:

    Poti sa instalezi realplayer de la real.com si sa copiezi aceste filmulete. Merge la orsice video, incluzand youtube.

    GBU

  9. ani spune:

    sunt privilegiata ca am putut asculta predicile fratelui Florin pentru care ma rog ca DOMNUL sa-l sfinteasca pe deplin.

Lasă un răspuns

