Trei dimensiuni ale Evangheliei…


Trei dimensiuni ale Evangheliei…

1Corinteni 15:1-3

1.Evanghelia propovăduită  (predicată)-v.1b

„….Evanghelia pe care v-am propovăduit-o…”-v.1a

„… după cum v-am propovăduit-o…”-v.2b

-special pentru predicatori, dar nu numai. Aşa după cum spunea cineva : Fiecare dintre noi trebuie să-L predicăm pe Hristos, iar dacă e nevoie să folosim şi cuvintele.

2.Evanghelia primită-v.1c

-pentru toţi, chiar şi apostolul Pavel spunea :”aşa cum am primit şi eu…”-v.3a

3.Evanghelia păstrată…-v.1d,v.2

„…în care aţi rămas…”;-v.1d

„… dacă o ţineţi, aşa după cum v-am propovăduit-o”-v.2b

…altfel degeaba… Degeaba vi s-a propovăduit, degeaba aţi crezut(e posibil să crezi degeaba?…Da), totul e degeaba… Domnul să ne ferească şi să ne ajute nu numai să propovăduim Evanghelia, nu numai să o primim, ci după ce le-am făcut pe acestea să o şi păstrăm într-o viaţă curată.

Amin

 

Despre dr. Caleb Nechifor

Sunt robul Regelui meu: Domnul Isus Hristos. Email: cotnike[at]yahoo.com sau calebnechifor[at]yahoo.com Tel. fix: 0264-433.338 Mobil: 0747-322.955
Acest articol a fost publicat în 1 Corinteni, Predici. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

