Trei valori exclusive…


Trei valori exclusive…

Ps. 16

O singură…

1…. fericire (v.2)

David scria: „Eu zic Domnului:”Tu eşti singura mea fericire…””

2… plăcere (pasiune-v.3)

„Sfinţii, cari sînt în ţară, oamenii evlavioşi, sînt toată plăcerea mea.”

David nu a scris: „sfinţii sunt una din plăcerile mele”, el a scris: „Sfinţii, … sunt toată plăcerea mea”. Cu alte cuvinte el spunea: „sfinţii sunt singura mea plăcere”. Cum? Sfinţii să fie singura lui plăcere, nu Dumnezeu? Da sfinţii, pentru că nu există sfânt al lui Dumnezeu în care să nu se vedă Sfântul Sfinţilor: Domnul Isus Hristos.

3… moştenire (v.5-7)

„O moştenire plăcută mi-a căzut la sorţ, o frumoasă moşie mi-a fost dată.”

David, tu eşti împărat, tu ai parte de moşteniri, şi încă nu puţine. Cum de vorbeşti doar de „o moştenire”? Da , vorbesc de o singură moştenire, pentru că numai una merită a fii amintită, şi aceasta este moştenirea pe care mi-o dă Domnul.

Să nu uităm că avem voie să avem o singură fericire, o singură plăcere şi o singură moştenire: Domnul Isus Hristos. Domnul să ne ajute!

Amin

Despre dr. Caleb Nechifor

Sunt robul Regelui meu: Domnul Isus Hristos. Email: cotnike[at]yahoo.com sau calebnechifor[at]yahoo.com Tel. fix: 0264-433.338 Mobil: 0747-322.955
Acest articol a fost publicat în Predici. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

