Glasul Domnului…


Glasul Domnului…

Ps.29:3-9

Lumea în care trăim este marcată de tot feluri de glasuri. De dimineaţa până seara, auzim mii şi milioane de glasuri. Dintre toate există un glas inconfundabil, e Glasul Creatorului. Iată câteva caracteristici ale Glasului Lui:

1. Glasul Domnului răsună (v.3)

2. Glasul Domnului este… (v.4a)

… `este puternic, glasul Domnului este măreţ.`

3. Glasul Domnului sfarmă… (v.5)

4. Glasul Domnului crează (face -v.7-9)

‘…face să ţîşnească flăcări de foc,’

‘…face să se cutremure pustia;’

‘…Domnul face să tremure pustia Cades’

‘… face pe cerboaice să nască’

Când a fost ultimul moment când ai auzit Glasul Domnului? Dacă alte glasuri, vacarmul acestei lumi, stresul in care te zbaţi în fiecare zi, nu ţi-a permis să auzi glasul Domnului, fă-ţi timp să asculţi Glasului Lui. El e gata să-ţi vorbească prin tot ceea ce te înconjoară, dar în special prin Cuvântul Lui. Deschide-l chiar acum şi vei auzi Glasul Lui.

Îţi doresc un dialog binecuvântat cu EL!

About dr. Caleb Nechifor

Sunt robul Regelui meu: Domnul Isus Hristos. Email: cotnike[at]yahoo.com sau calebnechifor[at]yahoo.com Tel. fix: 0264-433.338 Mobil: 0747-322.955
Acest articol a fost publicat în Predici. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Glasul Domnului…

  1. Lidia spune:

    Gbu pentru mesajele transmise prin tine. Din intamplare am ajuns pe aici, dar stiu ca El a vrut asta. Super mesaje.

    Gbu!

  2. Nici intamplarile nu sunt la intamplare…

  3. Lidia spune:

    La concluzia asta am ajuns si eu de mult timp :)
    Mult succes in continuare, si daca mai esti pe la ITP, Dl sa-ti ajute sa iesi de acolo cu intreg bagajul de cunostinte pe care sa le pui in practica apoi, pentru ca e nevoie mare…..

  4. Multumesc. Domnul sa ma ajute!
    Si dumneavostră vă doresc multă biruinţă în tot ceea ce faceţi.

  5. ancutza spune:

    oh..D-ne…serios ca asa este..ai f mare dreptate…dak am fi mai atenti am auzi mai des si mai clar glasul Lui…in viata noastra…eu tot din greseala am, ajuns aici….dar ms..serios m-pa ajutat mult ce ai scris mai sus:)sa fii binecuvantat…:)

Lasă un răspuns

