Noi nu dăm înapoi!


Noi nu dăm înapoi!

de Valentin Popovici

În vremuri agripe de vremuri şi prigoană

În crivăţul de spaimă şi nevoi

Cu sufletul zdrobit şi trupul numai rană,

Noi n-am dat înapoi!

Când am fost aruncaţi ca pradă în ziare

Când n-a mai fost decat Hristos în noi

Când iadu-ntreg nebun venea să ne doboare

Noi n-am dat inapoi !

Când fraţii ne-au trădat cu inimi de taciune

Şi-n lupta mare cu-al gheenelor puhoi,

Eram numai câţiva, puţini la rugăciune.

Dar n-am dat înapoi !

Când au crezut că n-am rămas decât morminte,

Când ne-au lăsat bătuţi afară-n noapte, goi,

Schilozi ne-am ridicat din gropi şi-am mers-nainte.

Şi n-am dat înapoi.

Şi dacă iar vor incerca să ne mai lege,

Şi să ne-arunce-n temniţi reci ca pe-un gunoi,

Vor şti de-acum ca peste noi Hristos e Rege.

Şi nu dăm înapoi!

Amin

Despre dr. Caleb Nechifor

Sunt robul Regelui meu: Domnul Isus Hristos. Email: cotnike[at]yahoo.com sau calebnechifor[at]yahoo.com Tel. fix: 0264-433.338 Mobil: 0747-322.955
Acest articol a fost publicat în Poezii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

