Chiar dacă zăboveşte aşteaptă… se va implini negreşit…


Chiar dacă zăboveşte aşteaptă… se va implini negreşit…

„Am trăit cu speranţa acreditării ITP încă de acum 8 ani de zile, când eram student. Ni se spunea încă de atunci că vom da licenţa cu “ai noştri”. Anii au trecut, dar acreditarea a rămas o fata morgana. Începusem să mă obişnuiesc cu faptul că va rămâne multă vreme un simplu deziderat irealizabil, precum promisiunea că “vin americanii” după război. Americanii n-au mai venit. Acreditarea a sosit totuşi… Târziu, cu multe eforturi şi sacrificii.

Ieri, în şedinţa din 30 sept. 2008, Camera Deputaţilor a votat proiectul de lege privind înfiinţarea ITP. Din 213 deputaţi prezenţi, 185 au votat “Da”, 15 au votat “Nu” şi 11 s-au abţinut.

Dumnezeu s-a arătat credincios. Ca membru al corpului profesoral ITP, mă simt smerit de această lecţie de har şi îi mulţumesc pentru tot ce ne-a dăruit până în prezent.

P.S. Spre ştiinţă: Dintre “dipotaţii” care au votat “Nu” 9 sunt din PSD, 4 sunt din PRM, 1 este de la “minorităţi” (iată un minoritar care se teme de alţi minoritari) şi 1 de la PD-L.”

Emanuel Conţac

http://vaisamar.wordpress.com/

About dr. Caleb Nechifor

Sunt robul Regelui meu: Domnul Isus Hristos. Email: cotnike[at]yahoo.com sau calebnechifor[at]yahoo.com Tel. fix: 0264-433.338 Mobil: 0747-322.955
Acest articol a fost publicat în ITP și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Chiar dacă zăboveşte aşteaptă… se va implini negreşit…

  1. ca membru al corpului profesoral ITP puteti sa-mi souneti care sunt conditiile pentru a putea sa studiezi la acest institut?exista o limita de varsta?
    eu am 40 de ani ce sansa am sa mai studiez la ITP?as dorii mai multe informatii?va multumesc si DOMNUL sa va BINECUVINTEZE.AMIN.

Lasă un răspuns

