Puteam fi eu in locul lui…


Vasile Steopan, nascut la data de 12 sept. 1986, in comuna Rodna, judetul Bistrita, a plecat printre ingeri in urma unui accident nemilos…

Ultimul status pe care l-a avut pe hi5.com era „Plecat in Romania”… Era nascut in Romania, iar de o vreme era plecat in Arganda del Rey (Spania) la munca. De sarbatori s-a intors acasa (in Romania)… nestiind ca la intoarcere in drum spre locul de munca din Spania, va pleca cu adevarat ACASĂ…

Desi nu l-am cunoscut personal pe Vasile ,vreau sa transmit familiei, prietenilor, rudeniilor si tuturor tinerilor care l-au cunoscut, sincere condoleante, si fie ca Domnul sa va mangaie.

Personal cand m-am uitat mai atent la profilul celui care a fost Vasile Steopan, de pe hi5.com (http://hi5.com/friend/p176481232–vasy_steopan–html) am ramas frapat… era exact din acelasi an, luna si zi cu mine… Puteam sa fiu eu… Nu stiu de ce a fost el, dar cand ma uit la mine vad ca Dumnezeu mi-a mai dat harul de a respira pentru a ma apropia mai mult de CER.

Intreaba-te nu puteai sa fi tu in locul lui? Dar daca ar fi venit la tine solul mortii ai fi fost gata sa te inrolezi in corul din Cer? Sau ai fi mers altundeva?…

About dr. Caleb Nechifor

Sunt robul Regelui meu: Domnul Isus Hristos. Email: cotnike[at]yahoo.com sau calebnechifor[at]yahoo.com Tel. fix: 0264-433.338 Mobil: 0747-322.955
Acest articol a fost publicat în Înmormântare, Meditaţii și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Puteam fi eu in locul lui…

  1. paul spune:

    nu mi se pare ca intrebarea a fost pusa corect.
    Puteam fi eu in locul lui?
    RE: oricine putea, dar foarte putini si-ar pune o astfel de intrebare, majoritatea trec prin viata fara sa ia parte cu adevarat la ea

  2. TILEA MARINEL spune:

    DE CE NU AM FOST EU …?,CRED CA MI-A FOST LASAT TIMP PT.POCAINTA…!
    iertati-ma..

  3. TILEA MARINEL spune:

    IN HRISTOS…, VIATA SE INALTA SE SFINTESTE SE INDUMNEZEIESTE…,- IAR TIMPUL…,-SE RASCUMPARA…!
    RASCUMPARA-TI VREMEA, CACI ZILELE SUNT RELE…!
    Iertati-ma…

  4. Aflind vestea ingrozitoare mam miscat desi nu lam cunoscut presupun k era un verisor deal meu si eu ma numesc steopan aflin desi putin cam tirziu am ramas miscat cum si de ce acuma ?in floarea tineretii desi DUMNEZEU are toate raspunsurile noi ne punem aceste intrebari des………DUMNEZEU sa mingaie familia indoliata un salut sfint de la timisoara fam.steopan

  5. MAGDA spune:

    MISCATOR….AM VIZIONAT SI EU PROFILUL LA HI5…..MA IMPRESIONAT F TARE….!!! DOAMNE AJUTA-NE TE RUGAM ATATEA ZILE CAT MAI AVEM SA NE POCAIM CU FAPTA NU CU VORBA…AMIN…MAGDA DIN BUCURESTI

Lasă un răspuns

