Doar un cuvânt: „Tată”…


Doar un cuvânt: „Tată”…

Ier. 3:19

1. „Tată”- cuvântul care te convinge (Luca 15:17)

Acest cuvânt l-a convins pe fiul risipitor de starea rea în care se află… „Câți argați ai tatălui meu … iar eu…”

2. „Tată”- cuvântul care te convertește (te schimbă) (Ier. 3:19)

„Mă gândeam că Mă vei chema: „Tată!” şi nu te vei mai abate de la Mine.”-Ier. 3:19c

3. Tată- cuvântul care te călăuzește (Rom. 8:14,15)

About dr. Caleb Nechifor

Sunt robul Regelui meu: Domnul Isus Hristos. Email: cotnike[at]yahoo.com sau calebnechifor[at]yahoo.com Tel. fix: 0264-433.338 Mobil: 0747-322.955
Acest articol a fost publicat în Ieremia. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Doar un cuvânt: „Tată”…

  1. TILEA MARINEL spune:

    DACA AI CURAJUL …?,-SPUNE-I ,,TATA,,!,SI CERE-I CE VREI…!
    IERTATI-MA !,-

Lasă un răspuns

