Transmisie LIVE a concertului Speranta si Prietenii


Azi, 4 martie se transmite LIVE doar la adresa pe internet la adresa http://94.23.88.88:9000/listen.pls

http://clujulevanghelic.ro

Concertul SPERANTA si PRIETENII de azi, 3 martie 2009, ora 18:00 care va fi la Sala Sporturilor , Cluj-Napoca, se transmite LIVE si la urmatoarea adresa: http://www.predic.ro

Despre dr. Caleb Nechifor

Sunt robul Regelui meu: Domnul Isus Hristos. Email: cotnike[at]yahoo.com sau calebnechifor[at]yahoo.com Tel. fix: 0264-433.338 Mobil: 0747-322.955
Acest articol a fost publicat în Predici și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Transmisie LIVE a concertului Speranta si Prietenii

  1. Alexandru zice:

    Recomand parcurgerea materialului „Manifest pentru pocainta”.
    Iti multumesc.
    In Slujba Lui.
    alex
    http://nazireat4him.blogspot.com

    Mult har in lucrarea la care esti chemat de Domnul!

  2. Sara zice:

    Am auzit ca a fost foarte frumos dar din pacate eu nu am putut veni insa sper ca se vor mai veni si alte ocazii si bravo voua pt.ceea ce faceti.Va asteptam si la Piatra Neamt.D-l sa va binecuvinteze in continuare in lucrarea voastra!Si vreau sa spun ca Emma are o voce de aur la fel si Andreea.sper ca la urmatorul concert voi merge si eu si imi doresc foarte mult sa o intalnesc pe Andreea!Va iubesc mult!

  3. Estera zice:

    buna ce faceti .am fost la concertul vostru de la suceava a fost super dar e rau ca nu vam vazut in realitate era foarte aglomerat ,dar poate la urmatorul concert poate va vad in realitate .imi place foarte mult de emma ;andreea.DOMNUL SA VA BINECUVINTEZE!VA IUBESC MULT SUNTETI CEI MAI TARI CANTARETI.

  4. Buna, ma bucur ca va plac cantarile interpretate de Speranta si Prietenii. Singura problema care ar putea fi este ca Grupul Speranta nu cred ca viziteaza atat de des acest blog. Pentru a lua legatura cu grupul Speranta intrati pe site-ul http://www.speranta.ro
    Domnul cu dvs.

  5. speranta zice:

    Domnul sa va binecuvantaze!! Multumum pt. aprecieri

Lasă un răspuns

