Unii au harul să moară predicând…


Un pastor a murit predicând…

…Nu a apucat să-şi finalizeze predica şi a plecat la Cer

Ieri in timpul slujbei de la o biserica unde am slujit am fost cercetat de gândul care este diferenţa între slujirea primilor creştini şi slujirea noastă. Întrebam atunci (marcat de ceea ce s-a întîmplat cu Petru şi Ioan în Fapte 4, care în timp ce predicau au fost întâmpinaţi de autorităţi care după ce i-au bătut, i-au închis); ce ar fi dacă în timp ce predic s-ar deschide uşa şi ar intra un poliţist sau  primarul, care mi-ar spune:  „Pentru ceea ce ai predicat te închid”?  Şi mă întrebam cu aş fi reacţionat?…  Eu puneam această întrebare ca să scot în evidenţă diferenţa dintre Biserica primară şi Biserica secolului XXI…  (vezi Numele pe care ni l-a dat Cerul…) Ca să aflu după o zi,  că în aceiaşi zi, la diferenţa de câteva ore în Maryville, Illinois pastorul Fred Winters în timp ce predica cu înflăcărare a fost ucis… El nu a avut harul doar să fie prins pentru Numele Domnului, ci chiar ucis în timp ce predica. El a avut harul să moară ca martir. Mă întreb: dacă aş fi fost eu în locul lui aş fi fost oare gata să plec la cer? Dar tu ai fi fost gata?

P. S. Pentru a citi mai multe despre modul în care a fost ucis accesaţi: http://stiricrestine.ro

Despre dr. Caleb Nechifor

Sunt robul Regelui meu: Domnul Isus Hristos. Email: cotnike[at]yahoo.com sau calebnechifor[at]yahoo.com Tel. fix: 0264-433.338 Mobil: 0747-322.955
Acest articol a fost publicat în Predici. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

