Vânzând pe Cel ce a venit să te cumpere…


Vânzând pe Cel ce a venit să te cumpere…

1 Corinteni 6:20

Imaginea prezentată de apostolul Pavel în acest pasaj este imaginea unei pieţe de sclavi. Acolo erau tot felul de stapâni şi tot felul de sclavi. Te rog să realizezi că într-o zi şi tu şi eu, am fost în piaţa de sclavi a universului… Fiecare aveam ca stăpân pe diavolul, eram legaţi cu lanţurile şi cătuşele lui (pentru a nu scăpa cumva)…

Veneau tot felul de stăpâni care doreau să ne cumpere, dar preţul era prea scump… După miile de stăpâni a venit unul care părea a fi Rob… Stăpânul actual s-a uitat înspre EL şi l-a întrebat: „care e preţul pe care vrei să plăteşti pentru a răscumpăra pe acesta?” Acest Stăpân cu fizionomie de Rob (al Domnului-Isaia 42:1) şi Miel, nu a zis nimic, doar a arătat palmele… Când priveai în palmele Lui vedeai nişte cicatrice din care se vedea că nu demult a curs sânge… Vorbele erau de prisos… În faţa acestui preţ diavolul fără să vrea a început să dezlege lanţurile şi cătuşele… Era preţ de sânge… Dar nu sângele unui păcătos, ci sângele Celui care este cel mai sfânt din univers…- 1 Petru 1:18,19

Dar ceea mai mare durere, este că pe acesta care a venit să ne cumpere nici nu mai ştiu de câte ori L-am vândut… L-am vândut înainte de a mă cumpăra El, la fel ca Iuda…

Dar… L-am vândut şi după ce m-a cumpărat şi răscumpărat…. De asta îmi pare rău până în măduva oaselor… Când privesc la un astfel de Dumnezeu nu-L înţeleg… De ce mă mai priveşte când ştie că eu L-am vândut? De ce mai are timp pentru mine când eu nu îmi fac timp pentru EL? De ce mă iubeşte când Eu Îl urăsc? De ce mai vrea să mă mai cumpere când Eu Îl vând de atâtea ori pe „arginţii lumii”?

De ce? Dacă veţi găsi un savant, un teolog, un intelectual, care să îmi răspundă la aceste întrebări sunt gata să îl ascult la orice oră din zi sau nopte…

Despre dr. Caleb Nechifor

Sunt robul Regelui meu: Domnul Isus Hristos. Email: cotnike[at]yahoo.com sau calebnechifor[at]yahoo.com Tel. fix: 0264-433.338 Mobil: 0747-322.955
Acest articol a fost publicat în 1 Corinteni, Maxime, Meditaţii, Predici și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Vânzând pe Cel ce a venit să te cumpere…

  1. marian chirla zice:

    Crezi că Fiul lui Dumnezeu a plătit un pret diavolului pentru noi?

Lasă un răspuns

