Tacând înaintea Domnului…


Tăcând înaintea Domnului…

Ps. 37:7a

Sunt momente în viaţă când vorbele nu mai pot a fi rostite, sunt clipe în care gândurile nu mai pot a fi verbalizate… Atunci când simţim că vorbele nu mai au nici un sens, cea mai bună soluţie este tăcerea…

Tăcând înaintea Domnului…

1. Analizându-te (Ps. 32:3,4)

David după ce păcătuise a început să scrie, probabil cu mâna tremurândă, cu multă emoţie : Ferice de cel cu fărădelegea iertată… dar eu nu am fărădelegea iertată… Când mă văd atât de păcătos, nu mai am altă soluţie decât să tac… El mărturisea: “A fost o vreme în care tăcerea era sigura soluţie pentru viaţa mea şi în timp ce tăceam, am început să mă analizez. Simţeam, că peste sufletul meu era o presiune extraordinară, aşa încât realizam că oasele mi se topeau… Am stat o vreme în această tăcere, dar în final mi-am mărturisit păcatele şi iertarea nu a pregetat să vină (v.5).

2. Aşteptând ajutorul Domnului (Plâng. lui Ier. 3:26)

Ieremia, în plângerile sale îşi începe cartea astfel:„Vai!” cât de părăsit este Ierusalimul… doar criză, faliment, cădere, pustiire, foamete, lacrimi fără număr. Până în cap. 3 parcă evreii nu mai au nici o şansă… Dar in versetul 26 află secretul pentru ieşirea din criză: Bine este să aştepţi în tăcere ajutorul Domnului. E greu să taci, atunci când toate evenimentele îţi spun: „Vorbeşte, arată ce şti, nu te lăsa mai prejos…” Dar, ajutorul vine tacând… Nu ştiu care este criza prin care treci: poate ai o restanţă, poate o boală a lovit familia ta, poate ai un copil neascultător… Oricare ar fi situaţia, aşteaptă-L pe Dumnezeu tacând!

3. Ascultându-L pe Dumnezeu (Ps. 37:7b)

Cineva spunea că pentru a putea să-L auzim pe Dumnezeu trebuie să tacă totul din noi. Până când tu ai soluţii, până când tu şti ce să faci, nu Îl vei auzi pe Dumnezeu. Fi gata să spui: „Doamne, vreau să te ascult, indiferent de ce Îmi vei spune. Sunt la dispoziţia Ta cu tot ce am, cu tot ce sunt. Vreau să ascult glasul Tău tăcând

About dr. Caleb Nechifor

Sunt robul Regelui meu: Domnul Isus Hristos. Email: cotnike[at]yahoo.com sau calebnechifor[at]yahoo.com Tel. fix: 0264-433.338 Mobil: 0747-322.955
Acest articol a fost publicat în Psalmi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

