Turneul ”Speranta in vremuri de criză”-2009-Transmisie LIVE


Turneul misionar “SPERANTA in VREMURI DE CRIZA” din perioada 21 IUNIE – 21 IULIE 2009 se transmite si LIVE Audio  si VIDEO.

P.S. Anuntul este preluat de pe www.speranta.ro

Despre dr. Caleb Nechifor

Sunt robul Regelui meu: Domnul Isus Hristos. Email: cotnike[at]yahoo.com sau calebnechifor[at]yahoo.com Tel. fix: 0264-433.338 Mobil: 0747-322.955
Acest articol a fost publicat în Predici și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Turneul ”Speranta in vremuri de criză”-2009-Transmisie LIVE

  1. miha zice:

    Pe langa citirea Bibliei zilnic,pe mine ma zidesc foarte mult predicile.
    As dorii ca toti crestinii sa poata face acest lucru-sa asculte,sa asculte aceste minunate predici – CUVANTUL DOMNULUI PRIN DUH.
    Ascultarea de Domnul duce la mantuire,iar badjocora este drumul cel mai scurt.
    Desi ieri am implinit 64 de ani,cu toate ca acum trei ani mi-am pierdut si sotul si fiul de 39 de ani inr-un tragic accident,nu mai pot spune, nu am pe nimeni-Domnul este familia mea!
    In toata lumea am frati si surori care se roaga pentru mine.
    De cand m-am intors la Domnul ,am pace in suflet si credinta ca Domnul ma tine in bratele Sale.
    Domnul sa indrepte inimile tuturor spre dragostea Lui Dumnezeu si spre rabdarea Domnului Isus. Amin!

  2. mihailandrei zice:

    „Căci eu ştiu aceasta, că după plecarea mea vor intra, între voi, LUPI îngrozitori, care nu vor cruţa turma.Şi dintre voi înşivă se vor ridica bărbaţi, grăind învăţături RASTALMACITE , ca să tragă pe ucenici după ei.”(Fapte 20,29-30)

Lasă un răspuns

