Vineri, una dintre cele mai grele zile din turneu…


Dupa ce am fost sa impartim invitatii prin oras cam o ora, am servit masa  si apoi am mers spre centrul Oltenitei undeva era fixata intalnirea de evanghelizare. Am ajuns pe la 18:30, am inceput sa instalam aparatura… Dupa ce am reusit cu greu sa facem conexiune la Internet (spun cu greu deoarece s-a restartat laptop-ul de 2,3 ori), am realizat ca de la mixer nu vine nicicum semnal… ca sa aflu dupa ce deja a inceput predica de faptul ca mixerul avea o defectiune la iesirea de monitor…  Dupa aceasta in timp ce se predica, a inceput sa ne innoreze tot mai mult si ploaia care a venit deodata ne-a determinat sa ne adapostim (atat noi cat si aparatura). In cele din urma cam dupa o ora de la inceperea programului am reusit sa transmitem si live.

Pe langa aceste probleme tehnice in timpul mesajului au fost cativa oameni care s-au impotrivit foarte tare, unii au strigat dupa noi (sa ne oprim sau sa ni se taie curentul ), altii au aruncat cu pietricele, desi noi aveam aprobare din partea primariei pentru a tine evenimentul timp de doua ore.

In toate aceste grele circumstante Cuvantul Domnului a putut fi vestit si stim ca ceea ce s-a semanat Dumnezeu va face sa incolteasca.

P.S.: Ne cerem scuze pe aceasta cale deoarece nu am putut transmite  live tot programul din aceasta seara. Va multumim pentru intelegere!

About dr. Caleb Nechifor

Sunt robul Regelui meu: Domnul Isus Hristos. Email: cotnike[at]yahoo.com sau calebnechifor[at]yahoo.com Tel. fix: 0264-433.338 Mobil: 0747-322.955
Acest articol a fost publicat în Predici. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

