Din nou… Nuntă LIVE


Dacă în urmă cu aproximativ şapte săptămâni a trebuit să anunţ transmisia live a nunţii fratelui meu Ruben, acum am din nou fericita ocazie de a vă anunţa că va fi transmisă LIVE şi nunta fratelui meu Samuel Nechifor.

Pentru toţi cei care din diverse motive nu puteţi să luaţi parte fizic la fericitul eveniment (căsătoria fratelui meu, Samuel Nechifor cu Cadiş Dorothea) care va avea loc în data de 9 august 2009 puteţi urmări transmisia live începând cu ora 12:30 (ora Romaniei) la adresa: http://bisericaalbini.com/

Va doresc vizionare placuta!

P.S. Cu ajutorul Domnului la nunta vor fi prezenti pastorii:  Liviu Raica, Nelu Istrate din Australia, Vasile Bojor şi  Sandu Negruşer.

Despre dr. Caleb Nechifor

Sunt robul Regelui meu: Domnul Isus Hristos. Email: cotnike[at]yahoo.com sau calebnechifor[at]yahoo.com Tel. fix: 0264-433.338 Mobil: 0747-322.955
Acest articol a fost publicat în Anunţuri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

