Tu, Dumnezeule, îmi asculţi juruinţele… dar eu le împlinesc?


Tu, Dumnezeule, îmi asculţi juruinţele… dar eu le împlinesc?

Ps. 61:5,8

Ştiai că atunci când faci o juruinţă Dumnezeu o ascultă? Ştiai că tot ce Îi promiţi lui Dumnezeu, El ia foarte în serios?

Dacă ştii aceasta atunci te rog împlineşte toate juruinţele (promisiunile) făcute. Nu mai înşela aşteptările Domnului tău! El Îşi face timp să te asculte, tu fă-ţi timp să aplici ce ai promis.

About dr. Caleb Nechifor

Sunt robul Regelui meu: Domnul Isus Hristos. Email: cotnike[at]yahoo.com sau calebnechifor[at]yahoo.com Tel. fix: 0264-433.338 Mobil: 0747-322.955
Acest articol a fost publicat în Meditaţii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Tu, Dumnezeule, îmi asculţi juruinţele… dar eu le împlinesc?

  1. pucheadorel spune:

    Este un lucru bun, dar (trebuie să recunoaștem!) din ce în ce mai rar ca un creștin să își țină promisiunile. Satana caută să ne dea din ce în ce mai multe „motivații” Pentru a nu ne ține de promisiuni. „Frate, iartă-mă, nu am putut veni să ne rugăm pentru că …” sau „Nu am putut veni la tine la spital pentru că …” ori „Știu că ți-am promis acest lucru, dar …” sunt unele dintre cele mai uzuale scuze pentru a nu ne ține de promisiune. Îmi pun o întrebare (retorică, desigur): oare ce s-ar fi întâmplat dacă Dumnezeu nu și-ar fi ținut făgăduințele față de noi?

Lasă un răspuns

