Modele cînd Cerul e-n tăcere…


Modele când Cerul e-n tăcere…

Luca 1: 5-15

Dumnezeu tăcuse 400 de ani (între Maleahi şi Luca sau Matei, s-au scurs 400 de ani de istorie în care Dumnezeu nu a transmis nici un mesaj notabil), împăratul vremii era imoral. Irod cel mare avusese 10 soţii şi îşi ucisese cel puţin 3 fii. În acest context Dumnezeu a ales un bărbat şi o femei în mijlocul tăcerii să fie modele.

Ce fel de modele au fost ei?

Modele…

1. Sfinte (v. 5b, 6)

2. Slujitoare (v. 8 )

3. Surprinse la sfârşit (v. 13)

  • Surprins prin rugăciunea ascultată;
  • Surprins prin muţenia primită;
  • după 9 luni de muţenie, surprins de glasul reprimit, împreună cu fiul.

Pentru a vizualiza mesajul click aici.

About dr. Caleb Nechifor

Sunt robul Regelui meu: Domnul Isus Hristos. Email: cotnike[at]yahoo.com sau calebnechifor[at]yahoo.com Tel. fix: 0264-433.338 Mobil: 0747-322.955
Acest articol a fost publicat în Predici și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Modele cînd Cerul e-n tăcere…

  1. sdragos spune:

    Salutare! Caleb, trebuie sa tii cont ca, in perioada intertestamentala, s-au intamplat multe lucruri notabile. nu poti expedia totul atat de simplu! Iar cand spui ca imparatul era imoral, adu-ti aminte ca nu doar Irod cel mare a domnit in toti acesti 400 de ani; au fost si macabeii, oameni plini de ravna pentru cele sfinte. Mult succes spiritual in tot ce faci (si sa faci totul bine!!). Fii binecuvantat!

    • Salutare si sarbatori frumoase iti doresc. Multumesc mult pentru observatii. Cand am zis „notabile” m-am referit la profetii care sa fii rămas în canonul Vechiului Testament. De asemenea, cînd am vorbit de Irod, m-am referit în mod special la sfîrşitul acestei perioade de „tăcere”, perioadă pe care a prins-o şi Zaharia. Nu mi-am propus să vorbesc din punct de vedere istoric despre această perioadă şi nici măcar de toată această perioadă, ci în special despre ultimii 30-40 de ani ai acestei perioade. Nu ştiu dacă ai apucat să urmăreşti şi mesajul întreg din înregistrare, acolo probabil m-am făcut mai bine înţeles. Schiţa a fost doar o parte din mesajul expus. Oricum ştiu ca mai am foarte mult de învăţat. Continui să mă rog Domnului să mă ajute să fac totul cît mai bine. Mult succes în tot ceea ce faci! Apropo, am văzut că ai susţinut un articol ştiinţific, dacă bine îmi amintesc în Iaşi pe un pasaj din Galateni. Este vreo condiţie specială care trebuie îndeplinită pentru a participa la aceste simpozioane. Dacă vrei poti să îmi scri mai multe detalii pe email. Multumesc anticipat! Fii puternic!

Lasă un răspuns

