Bătrâneţea sau puterea în mijlocul slăbiciunilor


Bătrâneţea sau puterea în mijlocul slăbiciunilor…

Iosua 14:6-15

Ce te-ai aştepta să vezi la un bărbat de 85 de ani?… Probabil o cârjă, un spate încovoiat, riduri accentuate, părul alb, tremur al mâinilor şi cuvinte marcate de descurajarea unei boli care-l macină… Dintre toţi evreii de vârsta aceasta un bărbat face diferenţa… El nu se plânge, nu-şi prezintă slăbiciunile din contră afirmă cu tărie: „Şi astăzi sunt tot aşa de tare ca în ziua când m-a trimis Moise; am tot atâta putere cât aveam atunci, fie pentru luptă, fie pentru ca să merg în fruntea voastră.

Ce fel de putere era cea pe care o avea Caleb?

Era:

1. Puterea amintirilor sfinte (v.6)

Caleb când i s-a adresat lui Iosua a zis: „Ştii ce a spus Domnul” (v.6); „ şi i-am adus ştiri aşa cum îmi spunea inima mea curată” (v.7); „dar eu am urmat în totul calea Domnului Dumnezeului meu„.

2. Puterea abandonului absolut (v.8,9,14)

urmase în totul calea Domnului Dumnezeului lui Israel

3. Puterea acestui acum (v.11)

Şi astăzi sunt tot aşa„.

Fie ca toţi să fim ca şi Caleb, fiul lui Iefune, chenizitul! Puternici până la capăt!

About dr. Caleb Nechifor

Sunt robul Regelui meu: Domnul Isus Hristos. Email: cotnike[at]yahoo.com sau calebnechifor[at]yahoo.com Tel. fix: 0264-433.338 Mobil: 0747-322.955
Acest articol a fost publicat în Iosua și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

