Ce faci cu averea lui Dumnezeu?


Ce faci cu averea lui Dumnezeu?

Mat. 25:14-30

I. Condiţiile acordării averii

  1. Caracter (a chemat pe robii săi – v.14d)
  2. Chemare („a chemat” – v.14c)
  3. Compatibilitate („fiecăruia după puterea lui” – v. 15c)

II. Calea de administrare

  1. Cunoaşterea părţii de avere
  2. Credincioşia (v.)
  3. Câştig („am câştigat alţi”)

Complexele robului cu un singur talant:

  1. Complexul cantităţii – Eu nu lucrez pentru că am doar un talant, să lucreze cei cu minim doi…
  2. Complexul comparaţiei – Eu nu lucrez pentru că nu se merită doar cu un talant. Comparativ cu cel ce are cinci talanţi eu nu are rost să lucrez…
  3.  Complexul cutremurului – Eu nu lucrez pentru că „mi-e teamă” (v.25)
  4.  Complexul concepţiei eronate despre stăpân: „eşti un om aspru, care seceri de unde n-ai semănat”

III. Consecinţe:

Bucurie, ori Plâns etern! Iad sau rai! Cu Stăpânul sau în întunericul de afară!… Totul în funcţie dacă ai lucrat sau nu cu ceea ce ţi-a dat Dumnezeu!

Fie ca toţi cei ce citesc acest articol să devină robi care ştiu cum să administreze averea Stăpânului, iar în ziua aceea să fim cu toţii în CER cu EL!

P.S. Pentru a urmări mesajul complet click aici.

About dr. Caleb Nechifor

Sunt robul Regelui meu: Domnul Isus Hristos. Email: cotnike[at]yahoo.com sau calebnechifor[at]yahoo.com Tel. fix: 0264-433.338 Mobil: 0747-322.955
Acest articol a fost publicat în Matei, Predici și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

