Stăpânul sau Schela?


Stăpânul sau Schela?…

Inspirat de numele localităţii unde am fost în evanghelizare, localitate care se numea Schela (din jud. Gorj), m-am întrebat dacă Domnul Isus Hristos este pentru mine Stăpânul sau doar o schelăschelă?… El are toată domnia în viaţa mea sau apelez la el până când reuşesc să-mi construiesc viaţa după cum îmi place, iar mai apoi uit de El?…

Aceiaşi întrebare am adresat-o şi celor câteva zeci de persoane aflate in cladirea bisericii unde s-a organizat o seara de evanghelizare. Imi amintesc cu placere ca printre cei prezenti erau tineri din multe colturi ale Austriei si Romaniei care au venit sa constituie o veste buna pentru satenii din loc. Schela.

De asemenea, avand in vedere ca mott-ul evanghelizarii a fost „Un singur adevar.. Isus Hristos. 1Tim.2:5”, am ales ca mesajul biblic sa fie inspirat in acest pasaj.

In speranta ca acest mesaj va fi unul relevant si pentru tine drag cititor, atasez mai jos schita lui.

Daca Nu e permis ca Isus sa fie doar o schela in viata ta, ci trebuie sa fie STAPANUL vietii tale cum ar trebui să fie El:

1. Mielul (v. 6)

” care S-a dat pe Sine insusi ca pret de rascumparare pentru toti”

2. Mijlocitorul (v. 5)

„Este un singur Dumnezeu si un singur mijlocitor intre Dumnezeu si oameni: Omul Isus Hristos”

3. Mântuitorul (v. 3)

„Dumnezeu Mantuitorul nostru, care voieste ca toti oamenii sa fie mantuiti…” El doreste sa fii mantuiti, dar tu doresti?

Dumnezeu sa te ajute sa faci din Isus STAPANUL si Mantuitorul, si niciodata sa nu fie doar o schela…

About dr. Caleb Nechifor

Sunt robul Regelui meu: Domnul Isus Hristos. Email: cotnike[at]yahoo.com sau calebnechifor[at]yahoo.com Tel. fix: 0264-433.338 Mobil: 0747-322.955
Acest articol a fost publicat în Predici și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

