Probleme de matematică irezolvabile la final de an…


Ultima zi a anului 2016 a început…

Privind în urmă în anul 2016 am câteva probleme de matematică pe care nu le ştiu rezolva (nici măcar cu ajutorul celui mai performant limbaj de programare):

  • Nu ştiu cum să aflu exact de câte ori mi-a batut inima;
  • N-am nicio idee cum să determin exact câți litri de apă a folosit organismul meu;
  • Nu pot număra de câte accidente rutiere (şi nu numai) am fost protejat…

Şi multe alte probleme mai sunt…

Ce pot să spun e că pe toate acestea Tăticul meu (Dumnezeu) le ştie, ŞI DOAR DATORITĂ LUI S-AU REALIZAT!

Îi mulțumesc atât pentru 2016, cât şi pentru viitorul pe care-l ține cel mai sigur în Mâna Sa!

Îți doresc un 2017 cu cel mai atent Povățuitor (Domnul Isus Hristos)!

Despre dr. Caleb Nechifor

Sunt robul Regelui meu: Domnul Isus Hristos. Email: cotnike[at]yahoo.com sau calebnechifor[at]yahoo.com Tel. fix: 0264-433.338 Mobil: 0747-322.955
Acest articol a fost publicat în Predici. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

