Pe tine ce te satură cu adevărat?


Pe tine ce te satură cu adevărat?

Psalmi, 17:14 – „Scapă-mă de oameni, cu mâna Ta, Doamne, de oamenii lumii acesteia, care îşi au partea lor în viaţa aceasta şi cărora le umpli pântecele cu bunătăţile Tale. Copiii lor sunt sătui, şi prisosul lor îl lasă pruncilor lor.”

Psalmi, 17:15 – „Dar eu, în nevinovăţia mea, voi vedea faţa Ta: cum mă voi trezi, mă voi sătura de chipul Tău.”

Drag prieten, pe tine ce te satură cu adevărat: viața aceasta sau vederea chipului lui Dumnezeu? Fie ca acest Chip să strălucească tot mai clar şi pe „fața” ta!

Despre dr. Caleb Nechifor

Sunt robul Regelui meu: Domnul Isus Hristos. Email: cotnike[at]yahoo.com sau calebnechifor[at]yahoo.com Tel. fix: 0264-433.338 Mobil: 0747-322.955
Acest articol a fost publicat în Predici. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

