„Copiii sunt mâinile cu ajutorul cărora atingem cerurile.


In cateva zile ne vom sarbatori, cu mic cu mare, ziua copilului. Ei, cei care ne fac zilele mai frumoase indulcind vremurile, cei care coloreaza lumea in culorile bucuriei si ne determina sa mergem mai departe prin forta zambetului lor merita toata atentia noastra! Iar atentia aceasta sa masoara in timpul petrecut cu ei, in grija crescanda a fiecarei zi dar si in modalitatea in care le alegem cadourile. Si pentru ca dorim ca acele cadouri sa cantareasca mult in formarea lor, sa indrepte pasii lor micuti spre cer, am ales sa va oferim reducere la o seama de carti destinate copiilor. La multi ani tuturor copiilor care va incojoara.

Pentru mai multe detalii accesaţi:  Librăria Gramma


Despre dr. Caleb Nechifor

Sunt robul Regelui meu: Domnul Isus Hristos. Email: cotnike[at]yahoo.com sau calebnechifor[at]yahoo.com Tel. fix: 0264-433.338 Mobil: 0747-322.955
Acest articol a fost publicat în Anunţuri și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la „Copiii sunt mâinile cu ajutorul cărora atingem cerurile.

  1. Florentina Constanda zice:

    SaluT Caleb,

    Libraria Gramma vinde doar online? sau exista si un sediu?

    Florentina Constanda

  2. Florentina Constanda zice:

    Caleb, noi suntem din Cluj! eventual numai cand merge Dani in misiune poate ajunge pana acolo! Am crezut ca este in cluj ceva reprezentanta.

    • multa pace, cand am vazut numele de familie Constanda, m-am gandit ca esti sotia lui Daniel Constanda. Dar nu am vrut sa gresesc. Putea sa fie coincidenta de nume. Stii cum e la comentarii poate scrie oricine de pe glob. Domnul sa va binecuvinteze! Trasmite-i multe salutari sotului tau! Astept sa il intalnesc cat de repede, macar in misiune:) Domnul cu voi!

  3. Florentina Constanda zice:

    O sa transmit Caleb! El e in Franta acuma! o sa vina in august acasa! Mi-am dat seama ca nu ma recunosti din prima!!! dar acum e bine!!!

Lasă un răspuns

